to ja... albo moj dobry brat blizniak

7 comments:

  1. elo,

    no szyk. winszuje chlopaku i mam nadzieje na duzo uploadow.

    no i pozwol innym komentowac. w 'settings' po prostu.

    ReplyDelete
  2. zajebisty pomysł!

    w ogóle - ogrom dobrych zdjęć. pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. dzieki :)

    zdjecia budkowe to wiekszy projekt, niedlugo kolejna odslona...

    ReplyDelete
  4. nie no, ten numer jest genialny. wymiękam

    ReplyDelete
  5. chcialem ci comentsa walnac z fota ale albo nie mozna albo moja nikla znjomosc tajnikow html mi na to nie pozwala

    mniejsza o to

    racja racja mnustwo swietnych fot/no i te z sunrise'u; mam nadzieje ze ze slow beda rownie dobre

    pozdro i do rychlego

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:38 AM

    Nice colors. Keep up the good work. thnx!
    »

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:26 PM

    I find some information here.

    ReplyDelete